Pozivnice i čestitke

Pozivnice i čestitke su vrsta reklamnog materijala koji se koristi u izuzetnim prilikama. Za razliku od drugih promotivnih štampanih sredstava čiji je cilj da Vaša marketinška poruka stigne do što većeg auditorijuma, poslovne pozivnice i čestitke upućuju se određenim korisnicima Vaših usluga i određenim povodom.

Prilikom izrade pozivnica i čestitki naročitu pažnju treba pokloniti dizajnu i odabiru papira, jer su upravo to detalji koji ostavljaju značajan utisak na Vaše poslovne partnere i klijente. Originalni dizajn i štampa pozivnica na kvalitetnom papiru predstaviće Vas kao uspešnu kompaniju koja drži do svog renomea.

Pozivnice i čestitke štampaju se u punom koloru na 350 g/m2 kunstdruku. Osim uobičajenih dimenzija, kompanija Jovšić Printing Centar nudi Vam izradu poslovnih čestitki različitih oblika i veličina uz mogućnost dodatnih tehničkih operacija poput zlatotiska i blindruka tj. reljefne štampe.   

Pozivnice

Pozivnice za proslavu jubileja Vaše firme ili promocije novih proizvoda treba da budu odštampane na najkvalitetnijem papiru, kako bi Vas kod klijenata predstavile srazmerno uspehu Vaše kompanije. Poslovna pozivnica, osim standardnih podataka o mestu i vremenu održavanja događaja, treba da sadrži i najbolje idejno rešenje koje će istaći logo Vaše kompanije. Kako biste upotpunili vizuelni izgled pozivnica, poželjno je da obratite pažnju i na štampu koverti, čime ćete korisnicima Vaših usluga dodatno ukazati na izuzetnu poslovnost Vaše firme.

Čestitke

Veliki broj kompanija koristi kraj kalendarske godine kako bi se mnogobrojnim klijentima zahvalili za uspešnu saradnju tokom godine. Poslovne novogodišnje čestitke dizajnirane tako da istovremeno asociraju primaoca na Vašu firmu, ali i na predstojeće praznike, stvoriće kod korisnika Vaših usluga utisak poštovanja svakog klijenta pojedinačno. Osim novogodišnjih iskoristite priliku da svojim poslovnim partnerima pošaljete poslovne čestitke prilikom proslava određenih jubileja. Na taj način, posebnom porukom sa logom Vaše kompanije, pokazaćete koliko Vam je stalo do svake firme sa kojom poslujete.