Flajer

Flajer je najeftiniji, ali istovremeno i veoma efikasan vid reklamiranja. Koristi se za različite marketinške aktivnosti od najave određenih kulturnih dešavanja do predstavljanja proizvoda, usluga ili akcija o kojima želite da informišete potencijalne korisnike.

Prilikom dizajniranja Vašeg flajera treba da se rukovodite čuvenom rečenicom nemačkog arhitekte Ludwiga Mies van der Rohe “manje je više”. Vaša poruka treba da bude koncizna i jasna, bez upotrebe stranih reči i velikog broja fotografija. Atraktivno osmišljen i kvalitetno urađen flajer privući će pažnju mnogih potencijalnih korisnika Vaših usluga što će znatno doprineti promociji Vaše firme.

Flajer treba da istakne ono što Vas izdvaja od konkurencije (cena, kvalitet…) i predstavi Vaš jedinstven marketinški adut. Ukoliko želite novi proizvod da predstavite na više načina, možete se odlučiti za izradu nekoliko različitih vrsta letaka sa raznim kombinacijama boja i drugačijim rasporedom teksta, a potom da pratite reakcije određene ciljne grupe. Ovakav vid marketinškog ispitivanja javnog mnenja postao je veoma popularan u svetu.

Flajeri se obično štampaju na A6, A5 i A4 formatu. Prilikom izrade letka koristi se 80g/m2 ofsetna hartija ili kunstdruk gramatura do 170g/m2. Izlazeći u susret zahtevima svih svojih klijenata kompanija Jovšić Printing Centar nudi Vam mogućnost štampe flajera na specijalnim vrstama hartija, nestandardnih oblika i dimenzija, kao i lepljenje uzoraka proizvoda na sam flajer kako bi što više približili proizvod krajnjem kupcu.